Anmeldelser af Sushi San

Anmeldelser af Sushi San

Den bedste sushi til fødselsdage og fester

Mange kunder roser Sushi San for at levere den dejligste og lækreste sushi til deres fødselsdage og fester. Sushien er frisk, lækkert anrettet og delikat. Der udtales stor ros til Sushi San for deres velsmagende og fint anrettet mad, som klart kan anbefales.

Pragtfuld og veltillavet mad til billige priser

En kunde har besøgt Sushi San flere gange og har oplevet pragtfuld og veltillavet mad til billige penge. Kunderne kan nyde en all you can eat oplevelse til kun 199 kr. Sushi San bliver rost for at have ualmindeligt friske og velsmagende retter til en billigere pris end mange andre steder. Servicen bliver også fremhævet som uovertruffen, og kunden har fundet sit sushisted.

Dårlige kundeoplevelser

Desværre er der også nogle kunder, der har haft negative oplevelser. En kunde blev afvist, da de forsøgte at få et bord i restauranten, selvom den var tom. Der bliver udtrykt ærgrelse over den dårlige oplevelse, da restauranten reklamerer med all you can eat, men ikke formår at opfylde det. En anden kunde klager over et langsomt online booking system og ønsker, at køkkenet udvides for bedre service.

God mad og service trods travlhed

Trods travlhed formår Sushi San at give super service til deres kunder. Maden bliver beskrevet som meget lækker, og ventetiden er i forhold til andre sushi restauranter også fin. Kunden udtrykker begejstring og anbefaler stedet til andre.

En lækker restaurant i Holte

En kunde er begejstret over at have en lækker sushi restaurant i Holte. Sushi San får fuld opbakning med 5 stjerner, da kunden har prøvet maden for første gang, men allerede føler sig som en stamkunde. Maden, betjeningen og friskheden bliver fremhævet, og kunderne opfordres til at støtte denne butik.

Kvaliteten er faldet med nye ejere og sushi kokke

En kunde er skuffet over, at kvaliteten ikke er den samme som før, da der er kommet nye ejere og sushi kokke. Sushi rullerne er blevet ændret, og kunden fik slet ikke det sædvanlige indhold. Dressingen og kvaliteten får også kritik. Kunden beslutter sig for ikke at købe sushi der mere og udtrykker skuffelse over den dårlige kvalitet og ændringen i sushien.

Mixede oplevelser

Nogle kunder har haft gode oplevelser med præcis levering og virkelig god mad. En anden kunde synes, at Business Boxen er lækker med mange avancerede ting. Der er også ros til den friske sushi og søde betjening. Dog er der en kunde, der mener, at kvaliteten ikke matcher prisen, og at vandet er for dyrt.

Svingende oplevelser, men stadig værd at besøge

Nogle kunder har spist hos Sushi San flere gange og hver gang har det været upåklageligt. Selvom Holte måske ikke ligger centralt for de fleste, mener kunderne, at det er turen værd og fortsætter med at besøge stedet. Dog har en kunde haft en dårlig oplevelse med en kvindelig ekspedient, der gav en nedladende og modbydelig service.

Dårlig oplevelse til fødselsdag

En kunde har haft en forfærdelig oplevelse på sin fødselsdag. De måtte selv hente en iPad for at bestille, fik kun et glas vand til tre personer og ventede to timer på maden. Kunden følte sig nedprioriteret og modtog kun 10% rabat som kompensation. Dette blev anset som utilstrækkeligt, og kunden er skuffet over den dårlige service.

Generelt positivt indtryk trods blandende anmeldelser

Trods nogle kunder, der har haft dårlige oplevelser, er der stadig mange positive anmeldelser af Sushi San. Kunderne roser deres fantastiske mad og lækre sushi. Der er også stor ros til deres Super Business Box, som mange synes er lækker og avanceret. Sushi San bliver anbefalet og får stor ros for deres madkvalitet og venlige betjening.

Gennemgående temaer i negative kommentarer om Sushi San

Dårlig service og kundeoplevelse

Flere kommentarer nævner en dårlig oplevelse med servicen hos Sushi San. En kunde blev afvist, da de forsøgte at få et bord i en ellers tom restaurant på grund af travlhed med take-away. En anden kommentar beskriver en nedladende og uhøflig attitude fra medarbejderne ved skranken. En tredje kunde oplevede, at deres bestilling blev fejlagtigt opkrævet og blev behandlet dårligt, da de prøvede at få det rettet.

Problematiske online booking systemer og ventetid på mad

Nogle kommentarer nævner problemer med Sushi Sans online booking system. En kunde ventede i 30 minutter på at få at vide, at maden først ville være klar to timer senere. Dette blev betragtet som upraktisk og dårlig planlægning. En anden kunde påpeger også behovet for at udvide køkkenet, da ventetiden var for lang på grund af populariteten af restauranten.

Dårlig kvalitet i forhold til prisen og ændringer i menuen

Nogle kommentarer nævner en skuffende kvalitet i forhold til prisen hos Sushi San. En kunde blev skuffet over ændringer i rullerne, hvor ingredienser og dressing blev ændret. Den tidligere høje kvalitet og appetitlige præsentation blev taget som et tilbageskridt af denne kunde.

Kommunikationsproblemer og manglende ærlighed fra personalet

En kommentar nævner en oplevelse af manglende ærlighed fra personalet hos Sushi San. Kunden spurgte om der var sket en ejerskifte, men blev først benægtet dette. Efterfølgende blev det afsløret, at der faktisk havde været en ejerskifte, som kunden havde observeret. Dette skabte mistillid og skuffelse hos kunden.

  • Dårlig service og kundeoplevelse
  • Problematiske online booking systemer og ventetid på mad
  • Dårlig kvalitet i forhold til pris og ændringer i menuen
  • Kommunikationsproblemer og manglende ærlighed fra personalet

Disse gennemgående temaer i de negative kommentarer viser nogle områder, hvor Sushi San kan forbedre sig for at sikre en bedre oplevelse for deres kunder.

Ofte stillede spørgsmål

Hvordan oplever folk generelt kvaliteten af maden på Sushi San?

Folk oplever generelt maden på Sushi San som dejlig, lækker, frisk og veltillavet. Der er mange positive kommentarer om både smagen og præsentationen af sushi og andre retter. Mange er også glade for muligheden for all-you-can-eat til en rimelig pris. Der er dog også enkelte kommentarer om ændringer i kvaliteten efter en ny ejer og nye sushi kokke.

Hvordan er servicen på Sushi San ifølge folk?

Der er flere positive kommentarer om servicen på Sushi San. Mange skriver, at de har fået god og venlig betjening og at personalet er imødekommende og hjælpsomme. Der er også ros til servicen på trods af travlhed, hvor personalet stadig formår at give god service. Dog er der også negative kommentarer om dårlig service, hvor kunder har følt sig nedladende behandlet eller har oplevet lang ventetid.

Hvad er folks generelle oplevelse af prisniveauet på Sushi San?

Generelt er der positive kommentarer om prisniveauet på Sushi San. Flere skriver, at de synes, at maden er god valuta for pengene og at de har fået lækker mad til rimelige priser. Dog er der også en kommentar om, at kvaliteten ikke matcher prisen, og en anden kommentar om, at vand er for dyrt.

Hvordan oplever folk online booking systemet hos Sushi San?

Der er en enkelt kommentar om, at online booking systemet hos Sushi San ikke fungerer tilfredsstillende. Personen måtte vente 30 minutter efter bestillingen for at få at vide, at maden først kunne være klar 2 timer senere. Det nævnes også, at køkkenet kunne være udvidet for at imødekomme den store popularitet.

Er der kommentarer om ventetiden på maden hos Sushi San?

Flere kommentarer nævner, at ventetiden på maden hos Sushi San er fin i forhold til mange andre sushi restauranter. Der er også en kommentar om, at det tog 2 timer at servere maden, hvilket blev anset som dårlig service.

Hvordan oplever folk Sushi San som et take away sted?

Der er en positiv kommentar om lækker take away sushi fra Sushi San, hvor personen var tilfreds med både smag og service. Dog er der også en negativ kommentar om en ærgerlig kundeoplevelse, hvor folk blev afvist grundet travlhed med take away, på trods af at restauranten reklamerede med all you can eat.

Hvordan oplever folk Sushi San som en restaurant til arrangementer og fester?

Der er en positiv kommentar om Sushi San leverede lækker sushi, sticks og snacks til en fest med 45 gæster. Maden blev betegnet som velsmagende og fint anrettet. Der er ingen andre kommentarer specifikt om Sushi San som en restaurant til arrangementer og fester.

Hvad er folks generelle holdning til Sushi San som en restaurant i Holte?

Generelt er der positive holdninger til Sushi San som en restaurant i Holte. Mange er glade for at have en lækker sushi restaurant i området og anbefaler stedet. Dog er der også en kommentar om, at Holte er en omvej for de fleste, men at det er turen værd på grund af Sushi Sans kvalitet.

Hvordan oplever folk Sushi San efter skift af ejer og sushi kokke?

Der er en kommentar om ændringer i kvalitet og indhold efter skift af ejer og sushi kokke på Sushi San. Personen var skuffet over at rispapirs rullerne ikke var som tidligere med stegt tofu, mango, avocado og sesamfrø. Der var også ændringer i dressingen. Personen bad endda om penge tilbage og vil ikke købe sushi der mere.

Hvad er folks overordnede vurdering af Sushi San?

Overordnet set er der mange positive kommentarer om Sushi San. Flere skriver, at de har fået lækker mad og god service, og at de kan anbefale stedet. Der er kommentarer om fantastisk mad, super lækkert sushi og at Sushi San er værd at støtte. Dog er der også negative kommentarer om dårlig service, ændringer i kvalitet og dårlige oplevelser med bestillingen og ventetiden.

Populære søgninger: sushi san, sushi san holte, sushi i holte

Andre anmeldte virksomheder: Mad For FattigrøveBlocketS. Eriksen. Aalborg A/SSushimaniaDealproffsenTandlægerne Brønshøj TorvVS AUTOMATIC A/SNordd CopenhagenKristians KaffeVelkommenKafekysOsteforretningenStayhardBAUHAUS DanmarkBet365White SportKids-world.dkWakeup CopenhagenAltibox Danmark A/SSuhrs AutogenbrugEL GIGANimara.dkAminoXLMOTO DanmarkRet&Råd AdvokaterLookfantasticgejser-ecigaret.dkKorsbakkes PlanteskoleSejersten Kloak Service A/SIBF A/SHeaven4kids.dkInfshopMaxspeediPosen.dkAmazonKoncenton A/SVolkswagen FredericiaINF Company ABTraderavidaXLBørneloppenHerning DyrehospitalSpillehallen.dkGoodiebox DanmarkProstacareSøvnplejersken