markedsmeninger.dk

Anmeldelser af Radissonblu

Ofte stillede spørgsmål

Hvad er nogle af de negative oplevelser, som gæster har haft med Radissonblu-hoteller?

Nogle af de negative oplevelser, som gæster har haft med Radissonblu-hoteller inkluderer dårlig service, manglende personale, problemer med morgenmaden, slidte værelser, manglende rengøring, dårlig kommunikation om parkering, fejlbelastning af betalinger, dårlig behandling af gæster, støj fra naboværelser og problemer med internetforbindelse.

Hvad er nogle af de positive oplevelser, som gæster har haft med Radissonblu-hoteller?

Nogle af de positive oplevelser, som gæster har haft med Radissonblu-hoteller inkluderer venligt og imødekommende personale, rene og pæne værelser, god beliggenhed, lækker morgenmad, hjælpsomt personale ved mistet tøj, gode faciliteter og god betjening.

Hvad er nogle af de mest almindelige klager over Radissonblu-hoteller?

Nogle af de mest almindelige klager over Radissonblu-hoteller inkluderer dårlig service, problemer med morgenmaden, slidte værelser, problemer med rengøringen, manglende information om parkering, fejlbelastning af betalinger og dårlig kommunikation med personalet.

Hvad er nogle af de mest positive kommentarer om Radissonblu-hoteller?

Nogle af de mest positive kommentarer om Radissonblu-hoteller inkluderer venligt og imødekommende personale, rene og pæne værelser, god beliggenhed, lækker morgenmad, god betjening og hjælpsomt personale ved mistet ejendele.

Hvad er nogle af de specifikke klager over Radissonblu-hoteller i Århus?

Nogle af de specifikke klager over Radissonblu-hoteller i Århus inkluderer dårlig service, problemer med morgenbuffeten, manglende mulighed for at købe drinks efter kl. 23, lange køer ved morgenbuffeten og utilfredsstillende mad under firmaarrangementer.

Hvad er nogle af de specifikke positive kommentarer om Radissonblu-hoteller i Århus?

Nogle af de specifikke positive kommentarer om Radissonblu-hoteller i Århus inkluderer venligt og imødekommende personale, rene og pæne værelser, centralt beliggenhed og en lækker morgenbuffet.

Hvad er nogle af de specifikke klager over Radissonblu-hoteller i København?

Nogle af de specifikke klager over Radissonblu-hoteller i København inkluderer dårlig behandling af gæster, støjende omgivelser, problemer med parkering, arrogant personale og manglende værdi for pengene.

Hvad er nogle af de specifikke positive kommentarer om Radissonblu-hoteller i København?

Nogle af de specifikke positive kommentarer om Radissonblu-hoteller i København inkluderer god beliggenhed, pæne og rene værelser, god betjening og en lækker morgenmad.

Hvad er nogle af de specifikke klager over Radissonblu-hoteller i udlandet?

Nogle af de specifikke klager over Radissonblu-hoteller i udlandet inkluderer ignorante medarbejdere, dårlig kommunikation på engelsk, dårlig behandling af gæster, problemer med parkering, manglende service og mangel på engelsktalende personale.

Hvad er nogle af de specifikke positive kommentarer om Radissonblu-hoteller i udlandet?

Nogle af de specifikke positive kommentarer om Radissonblu-hoteller i udlandet inkluderer lækker morgenmad, venligt personale, god beliggenhed og god betjening.

Hvad er nogle af de almindelige klager over Radissonblus hjemmeside og bookingproces?

Nogle af de almindelige klager over Radissonblus hjemmeside og bookingproces inkluderer manglende information om parkering og andre faciliteter, problemer med kontaktformularen, vanskeligheder med at få refunderinger og uoverensstemmelser mellem booket og faktisk ophold.

Hvordan har Radissonblu reageret på de negative kommentarer og klager?

Radissonblu har i nogle tilfælde indrømmet fejl og tilbagebetalt beløb, men i andre tilfælde har de ikke givet nogen beklagelse og reageret utilstrækkeligt på klager. Der mangler generelt proaktivitet og professionel håndtering af problemerne.

Hvad er nogle af de specifikke klager over Radissonblus prisgaranti og fakturering?

Nogle af de specifikke klager over Radissonblus prisgaranti og fakturering inkluderer fejlagtige betalinger, manglende refusion, dobbeltfakturering og manglende klarhed om betalinger og priser.

Hvordan kan Radissonblu forbedre sin service og løse de forekomne klager?

Radissonblu kan forbedre sin service ved at øge træning af personalet, sikre tilstrækkelig bemanding, lytte til gæsternes feedback, forbedre rengøringen, adressere problemer med parkering, håndtere klager professionelt og værdsætte kundernes rettigheder.

Hvad er nogle af de specifikke klager over Radissonblus handling i forbindelse med politiske holdninger og nazistiske sympatier?

Nogle af de specifikke klager over Radissonblus handling i forbindelse med politiske holdninger og nazistiske sympatier inkluderer accept af nazister på hotellerne og manglende indsats for at forhindre sådanne holdninger.

Populære søgninger: radison blue århus, raddison blue aarhus, raddison blue aarhus, radison blue aarhus, radison blue aarhus, raddison blue århus, raddison blue århus, radisson blue århus, radisson blue århus, radisson blu århus, radisson blu århus, radison blu århus, radison blu århus, radisson blue aarhus, radisson blue aarhus, blu aarhus, blu aarhus, radisson blu aarhus, radisson blu aarhus, aarhus radisson blu, aarhus radisson blu, århus radisson blu, hotel radisson blu århus, hotel radisson blu århus, radisson blu hotel århus, radisson blu hotel århus, radisson blue hotel arhus, radisson blu hotel aarhus, radisson blue hotel arhus, radisson blu hotel aarhus, radisson blue, radison århus, sas hotel århus, blu århus, sas hotel århus, aarhus radisson blue hotel, radisson blue, radisson aarhus, aarhus radisson blue hotel, radisson aarhus, blu århus, blue radisson, blue radisson århus, radisson århus, raddison blu århus, radison blu aarhus, raddison blu århus, hotel radisson århus, hotel radisson århus, radisson hotel århus, radisson blue københavn, radisson århus, århus radisson blu hotel scandinavia, aarhus radisson blu denmark, sas radisson århus, sas radisson århus, radison blue lund, radisson hotel aarhus, sas hotel aalborg

Andre anmeldte virksomheder: Jyske BankSexnetto.dkDania, HotelPLUS A/S – Have, hegn, møbler og uderumJønssons Auto A/SDmtonlineStena Line Danmarkwww.fakturaservice.dkVitanovaBels.dkStoreDrenge.dkFastspeedriidr.comJanssonNordlysenergiScootergearVinyltrykTøjstoryYunexpressVejle Center HotelwhiteawayBileksport DanmarkHotelaeroeTrust StoreTWOTHIRDSMonclervillacopenhagen.comHjemliIkano Bank DanmarkAlibaba.comIdhostingCPH Bike ShopExtremechatMarathonNet1Winkwink.dkMinelifePicopizzaJyllands-PosteneBayTelavoxfcbarcelona.dkRezet Sneaker StoreRide4funGucca.dkCoolPriser.dk

mail@tobiasehlig.dk