markedsmeninger.dk

Anmeldelser af N1 A/S

Ofte stillede spørgsmål

Hvordan har kunderne oplevet kundeservicen hos N1 A/S?

Ifølge de indsamlede kommentarer har flere kunder fremhævet dårlig kundeservice hos N1 A/S. Kundeservicemedarbejdere blev beskrevet som uvidende, uhjælpsomme og ligeglade med kundernes problemer. En kunde måtte selv kontakte en anden el-leverandør og betale et gebyr for at få strømmen genåbnet på grund af en tidligere lejers manglende betaling. Andre kunder gav udtryk for, at N1 A/S ikke besvarer e-mails og kun fokuserer på at svare på anmeldelser på Trustpilot.

Hvordan har N1 A/S håndteret henvendelser fra kunder?

Ifølge kunderne i kommentarerne har N1 A/S ikke håndteret henvendelserne på en tilfredsstillende måde. Flere kunder rapporterede manglende svar på mails og lange ventetider i telefonkø. Derudover oplevede nogle kunder modstridende svar fra forskellige medarbejdere, hvilket tyder på manglende koordination og kommunikation internt i virksomheden.

Hvordan har N1 A/S reageret på fejl og problemer hos kunderne?

Ifølge kommentarerne har N1 A/S ikke reageret hensigtsmæssigt på fejl og problemer hos kunderne. Flere kunder rapporterede om lang sagsbehandlingstid, hvor det tog op til 10-12 uger at få løst problemer med eksempelvis målerudskiftning eller tilslutning af solcelleanlæg. Kunderne gav udtryk for, at denne lange ventetid var utilfredsstillende og forsinkede deres projekter og forretning. Nogle kunder følte sig også manglende hørt og understøttet af virksomheden, hvilket resulterede i økonomisk tab og usikkerhed.

Hvordan har N1 A/S håndteret klager og erstatningskrav fra kunderne?

Ifølge kommentarerne har N1 A/S ikke håndteret klager og erstatningskrav tilfredsstillende. Flere kunder rapporterede om modstand og manglende forståelse fra virksomheden. Der blev beskrevet manglende undskyldninger, uafvisende holdninger og unddragelse af ansvar. Nogle kunder blev henvist til forsikringsselskabet, hvor erstatninger blev begrænset af forsikringens regler og dækning. Kundene udtrykte frustration og skuffelse over N1 A/Ss manglende vilje til at tage ansvar for de skader, de havde påført.

Hvordan har N1 A/S håndteret tekniske problemer og fejl i forbindelse med elnettet?

Ifølge kommentarerne har N1 A/S ikke håndteret tekniske problemer og fejl i forbindelse med elnettet effektivt. Flere kunder rapporterede om overspændinger i deres elnet, hvilket medførte ødelagte elektroniske apparater og hvidevarer. Disse problemer blev angiveligt ikke løst eller taget alvorligt af N1 A/S. Der blev også givet udtryk for manglende svar og hjælp fra virksomheden, hvilket førte til fortsatte problemer og skader hos kunderne.

Hvordan har N1 A/S håndteret installationsarbejde og planlagte opgaver hos kunderne?

Ifølge kommentarerne har N1 A/S ikke håndteret installationsarbejde og planlagte opgaver tilfredsstillende. Kunderne rapporterede om teknikere, der ikke mødte op som aftalt, og lang ventetid på at få udført nødvendige opgaver. Problemer med uvejledende information, manglende hensyn til kundernes behov og utilfredsstillende kommunikation blev også nævnt. Disse erfaringer tyder på manglende professionalisme og organisatorisk sammenhæng hos N1 A/S.

Hvordan har N1 A/S håndteret ændringer i elpriser og factoring hos kunderne?

Ifølge kommentarerne har N1 A/S ikke håndteret ændringer i elpriser og factoring tilfredsstillende. Kunder blev skuffet over de ændrede elpriser og afskaffelsen af faste rabatter, som tidligere blev tilbudt af virksomheden. Kunderne følte, at N1 A/S udnyttede situationen og ikke gjorde nok for at forsvare forbrugernes interesser i forhold til andre energiselskabers regnskaber. Kommentarerne reflekterede også en manglende konkurrence i markedet.

Hvordan har N1 A/S håndteret planlagte strømafbrydelser og vedligeholdelse hos kunderne?

Ifølge kommentarerne har N1 A/S ikke håndteret planlagte strømafbrydelser og vedligeholdelse tilfredsstillende. Kunder blev skuffet over mangel på information og varsling om strømafbrydelser, hvilket resulterede i ulemper og besvær. Nogle kunder rapporterede om uacceptabelt tidlige starttider og støjgener forårsaget af N1 A/S arbejde. Der blev også fremhævet manglende hensyntagen til kundernes behov og ønsker.

Hvordan har N1 A/S håndteret anmeldelser og feedback fra kunderne?

Ifølge kommentarerne har N1 A/S ikke håndteret anmeldelser og feedback fra kunderne tilfredsstillende. Flere kunder rapporterede, at virksomheden ikke besvarede e-mails eller gav generelle og standardsvar til kundernes anmeldelser på Trustpilot. Der blev udtrykt frustration over virksomhedens prioritering af at svare på anmeldelser i stedet for at løse problemer og registrere feedback fra kunderne.

Hvordan har N1 A/S håndteret strømafbrydelser og nødsituationer hos kunderne?

Ifølge kommentarerne har N1 A/S ikke håndteret strømafbrydelser og nødsituationer tilfredsstillende. Kunder rapporterede om manglende hjælp og hurtig reaktion fra virksomheden, når der opstod strømafbrydelser eller problemer med forsyningen. Kommentarerne afspejlede en manglende evne til at håndtere og løse nødsituationer på en effektiv og ansvarlig måde.

Hvordan har N1 A/S håndteret installation og drift af solcelleanlæg hos kunderne?

Ifølge kommentarerne har N1 A/S ikke håndteret installation og drift af solcelleanlæg tilfredsstillende. Flere kunder rapporterede om lange ventetider (op til 10-12 uger) for at få tilsluttet solcelleanlæg og udskiftet målere. Kunderne gav udtryk for, at denne ventetid forsinkede den grønne omstilling og stoppede deres forretning. Der blev også nævnt manglende styring af målere og generel interesse i fornybar energi hos N1 A/S.

Populære søgninger: n1, n1, n1 netselskab, n1 energi, netselskabet n1, n1 a/s, n1 norlys, n1 norlys, n1 drift, n1 drift, netselskab n1, n1 strøm, n1 område, n1 el, n1 forsyningsområde, n1 netområde, hvilket område dækker n1?, norlys n1, summationsmåler norlys, n1 priser, n1.dk, n1 tarif, n1 priser 2023, n1 esbjerg, n1 tariffer 2023, norlys tariffer 2023, norlys tariffer 2023

Andre anmeldte virksomheder: Form PlusAsko DanmarkSushi LoversBDOSkoringen – MiddelfartStudiecoachenbyRavnexpondoÅrhus CharterToolsterDansk Dyreværn ÅrhusGogsigHerlufsholm SkoleSkinbjerg Design / KurvemagerenArrivaLohseMammas PizzeriaAirbnbGorrissen EL A/SAuktionshusetGM AutoteknikRotpunktFrederikssundfotoLind Blik & VVSDuffyboatsAddanmarkfrishop.dkOneStoreRipleys Believe It or Not!NetprisLebara Mobile (DK)Kalundborg Skov Park HaveQatar AirwaysMiintoMaschavangshop.dkLilleLiv HvidovreasonorFindbolig.nuSpartandlægen.dk – Odense Magnoliavejwww.lindvang.dkTil De-smaaDagli BrugsenSkagen ClothingYachtBroker NetworkPOWER – LyngbyFest & FarverBonnie Dyrecenter Esbjerg