Anmeldelser af Dunord
Virksomheden Dunord: En dybdegående anmeldelse baseret på brugernes erfaringer
Dunord er en virksomhed, der tilbyder byggeri af udestuer, anneks, solcelleanlæg og lignende. Med en række positive og negative anmeldelser fra brugerne, er det vigtigt at få et dybere indblik i, hvilke erfaringer folk har gjort sig med Dunord. Vi har samlet en række kommentarer fra forskellige kunder for at give en dybdegående og informeret anmeldelse af virksomheden.
Positive anmeldelser
Vi vil gerne give Dunord den største ros! Alt er overholdt til punkt og prikke. Tilbuddet vi havde fået ca. 5 måneder tidligere – stod stadig ved magt – ikke en krone dyrere end først aftalt…. 5 store stjerner herfra. Denne kunde udtrykker tilfredshed med Dunord og deres evne til at holde deres aftaler.
STOR TILFREDSHED……Vi har fået lavet en super lækker udestue og bygget et tilhørende træuderum. Alt er flot udført, flot håndværk og gode materialer. En anden kunde roser Dunords arbejde og kvaliteten af deres produkter.
Vi har fået opført et superlækkert anneks af Dunord, og vi er 100% tilfredse med resultatet. Dunord har haft visse problemer med at levere til tiden pga. alverdens leveranceudfordringer (i disse coronatider), men vi synes, at de har forsøgt at gøre rigtig meget for at komme rimeligt i mål, og de har altid været gode til at komme med justeringsforslag (til det bedre!), som har været nødvendige undervejs. Trods nogle udfordringer med levering formår Dunord at imødekomme kundens behov og komme med alternativer for at sikre et tilfredsstillende resultat.
Levering tog længere end forventet pga. det var midt i Corona tid. Men resultatet levede fuldt ud op til forventningerne, og de fejl der skulle rettes efterfølgende har der heller ikke været store problemer med at få dem ud og lave. Så vi kan roligt anbefale at bruge dem. Endnu en kunde oplever forsinkelser på grund af COVID-19, men er tilfreds med det endelige resultat og evnen til at håndtere fejl.
Negative anmeldelser
Jeg har intet hørt fra dem. En kunde beskriver manglende kommunikation fra Dunord og frustrationen over manglende opfølgning.
Vi har betalt for solcelleanlægget, men har ikke modtaget bekræftelse eller plan for det videre forløb. Vi har intet tillid til firmaet længere og ønsker bare vores penge tilbage. En anden kunde udtrykker dyb skuffelse over manglende service og kommunikation i forbindelse med et solcelleanlæg.
Min udestue laver skade på mit gulv da det drypper op til halv spand på en regnvejrsdag. Dunord fortæller mig, at de har for travlt og kan ikke svare på, hvornår de kan komme ud og udbedre den reklamation der er på udehuset. En kunde oplever en væsentlig fejl på deres udestue, men får ikke tilstrækkelig hjælp fra Dunord til at løse problemet.
Denne privatfirma overholder ikke åbningstider!! Og det er svært at komme i kontakt med den. Endnu en kunde påpeger mangel på overholdelse af åbningstider og vanskeligheder ved at kontakte Dunord.
Konklusion
Baseret på brugernes oplevelser med Dunord er der en blanding af positive og negative anmeldelser. Nogle er tilfredse med kvaliteten af arbejdet og evnen til at håndtere problemer undervejs, mens andre er skuffede over manglende kommunikation og service. Det er vigtigt at overveje disse faktorer, når man vælger at benytte Dunord til byggeprojekter. Det anbefales at kontakte Dunord for yderligere oplysninger og at indhente flere referencer, før man træffer en endelig beslutning.
Gennemgående negative temaer i kommentarer om virksomheden Dunord
Lang ventetid og manglende service
En gennemgående negativ kommentar om virksomheden Dunord er den lange ventetid og manglende service, som flere kunder har oplevet. En kunde skriver, at intet levede op til deres forventninger, og at der var stort set ingen service. En anden kunde fortæller, at de blev lovet et tilbud inden for 48 timer, men hørte intet fra virksomheden før længe efter. Disse kommentarer indikerer, at Dunord har haft problemer med at opretholde en tilfredsstillende responstid og kundeservice, hvilket har ført til utilfredshed hos nogle kunder.
Fordelagtige aftaler og materialekvalitet
På den positive side har nogle kunder været glade for de aftaler, de har indgået med Dunord. En kunde kommenterer, at tilbuddet, de fik, stod ved magt og ikke blev dyrere end først aftalt. En anden kunde roser flot håndværk og gode materialer i deres udestueprojekt. Disse kommentarer antyder, at Dunord kan være i stand til at levere god kvalitet og overholde prisaftaler for nogle kunder.
Problemer med levering og kommunikation
Flere kunder nævner problemer med levering og kommunikation i deres kommentarer om Dunord. En kunde fortæller, at leveringen tog længere tid end forventet på grund af coronasituationen, men at resultatet var tilfredsstillende. En anden kunde beretter om langvarig kommunikationssvigt efter at have indgået aftale om en udestue. Disse kommentarer tyder på, at Dunord kan have haft udfordringer med at opretholde en effektiv logistik og god kommunikation med kunderne.
Dårlig eller manglende opfølgning
Flere negative kommentarer om Dunord drejer sig om manglende opfølgning fra virksomhedens side. En kunde nævner, at de har kæmpet siden august for at få en reklamation udbedret, men uden held. En anden kunde påpeger, at virksomheden ikke har svaret på deres mails og har svært ved at komme i kontakt med dem. Disse kommentarer indikerer, at Dunord kan have haft problemer med at følge op på kundehenvendelser og løse reklamationer.
Oplevet useriøsitet
En kommentar fremhæver, at Dunord virker dybt useriøst. Kunden beretter, at de aftalte et besøg og en vurdering af deres behov, men har ikke hørt noget fra Dunord siden. Kunden har forsøgt at kontakte virksomheden via mail og telefon uden succes. Dette indlæg peger på manglende professionalisme og manglende opfølgning fra Dunords side.
Samlet set kan kommentarerne give et indtryk af, at Dunord har haft udfordringer med at overholde leveringstider, levere tilfredsstillende kundeservice og følge op på reklamationer. Der er dog også positive kommentarer om fordelagtige aftaler og god materialekvalitet. Det er vigtigt for potentielle kunder at være opmærksomme på både de positive og negative erfaringer, når de overvejer at bruge Dunord som virksomhed.
Ofte stillede spørgsmål
Hvad er nogle af de positive erfaringer, folk har haft med virksomheden Dunord?
Hvordan har Dunord håndteret forsinkelser og udfordringer i byggeprocessen ifølge kunders oplevelser?
Hvordan har Dunords service oplevet af kunderne, der har haft negative oplevelser?
Hvordan har Dunords kommunikation været ifølge kunderne?
Hvordan har Dunord håndteret leverancer ifølge kundernes oplevelser?
Hvad er nogle af de specifikke problemer, kunderne har oplevet med Dunord?
Hvordan har kundernes tillid til Dunord ændret sig efter deres oplevelser?
Hvordan har kundernes generelle tilfredshed med Dunord været?
Hvad er nogle af de konkrete udfordringer Dunord har stået over for ifølge kunderne?
Hvordan har Dunord håndteret reklamationer og problemer ifølge kundernes oplevelser?
Andre anmeldte virksomheder: Repair Bilka • nailster.dk • JydskeVestkysten • Asteliadanmark • Pengeby • Norlys • Innsteel • Backyardburger • Tandlægerne på Frederiksberg • Miamipizzaholstebro • momondo • Mr Green Casino • mdk-biler.business.site • VEJA • Glostrupbiler • Colorline • Guld & rod • Plantorama – Taastrup • Netpris • Nørmark Privathospital • Care by Nature • Autohuset Vestergaard A/S • Detfynskebilhus • ViaBill • Plantorama – Taastrup • Ungdomskort • Mond of Copenhagen • BowlnFun • Samsoebadehotel • Instant Gaming • H&M • Lomax A/S • Lightshop • Elica • Consumer Nilfisk • Bergs.dk • Nordea • ILD.PIZZA A/S • Apuls.dk • Carglass® • Nærvarme Danmark A/S • Mini Bambini • imusic.dk • CBB Mobil • Strøm