Anmeldelser af Biokube

Biokube: En dybdegående gennemgang af virksomheden og dens produkter

Introduktion

Biokube er en virksomhed, der specialiserer sig i mini-renseanlæg til privat brug. Virksomheden har eksisteret i over 20 år og tilbyder produkter, der opfylder kommunale krav om kloakering. I denne artikel vil vi se nærmere på, hvad brugerne siger om Biokube og deres erfaringer med virksomheden og deres produkter.

Negative oplevelser og udfordringer

  1. Da vi i sin tid fik gravet anlægget ned, med smadring af et gammelt tulipantræ til følge, havde jeg på ingen måde forestillet mig at det skulle koste 4-4500 årligt at vedligeholde. Samtidig kan man ikke få oplyst hvad prisen reelt dækker. Tekniker noget videre kæk da jeg spurgte. Slutteligt er jeg enig i at anlægget larmer og lugter af prut. Vi havde ikke valgt det samme, hvis vi havde vidst hvad vi ved i dag.

  2. Jeg kan på ingen måde anbefale andre at benytte BioKube. Anlægget støjer (laver plaskelyde og har desuden en konstant snurrelyd). De påstår at det ikke lugter fra anlægget pga. returskyl osv., men det passer ikke – det lugter! Jeg har ovenikøbet fået gravet et 20 meter langt udluftningsrør ned, som skulle sende den dårlige lugt hen i den fjerneste ende af haven – det fjerner bare ikke lugt.Ud over at det er et dårligt produkt, så er deres såkaldte service også elendig. Deres servicetekniker er direkte uforskammet.Hold jer fra det skidt!

  3. Opdateret fra 1 stjerne til 3 stjerner og nu i mål med 4 stjerner.Vi har i Maj fået installeret et BioKube Venus anlæg, som efter producentens hjemmeside skulle være lugtfrit.Det var på INGEN måde tilfældet.Der har nu tre gange været en teknikker på besøg.Første gang reparerede han en defekt ventil i en af pumperne, med kommentaren: Nu er det løst, der kom nu iltet returvand til bundfældningstanken, og stanken bør stoppe.Det hjalp ikke noget overhovedet!Anden gang fik vi installeret et kulfilter, men det har heller ikke hjulpet synderligt.Nu har der været et tredje supportbesøg og der er blevet skiftet ventiler og styrring.Det ser ud til at virke for anlægget – og der er nu formodentligt kun kloak-delen tilbage, som måske skal opdateres (ikke biokubes ansvar).BioKube har været lidt langsomme med supporten, men er nu vågnet og der er fuld fokus på kundetilfredshed.BioKube er gode anlæg, men har du problemer, så hjælper en 1-☆ anmeldelse her for at komme i kontakt med dem.Anlægget er godkendt, men supporten halter lidt.

  4. En prisstigning på service på 10% om året er for meget!Efter samtale med firmaet, kan man ikke redegøre for denne kraftige stigning.

  5. 1. Få anlægget gravet ned så langt væk som muligt det larmer og laver konstant lyde. Mit ligger ca 25m fra huset og alligevel kan jeg høre det så snart jeg går ud af døren. 2. De tager gebyr for at sende en regning på e-mail. 50 kr. plus moms for at sende en mail :(3. Laver man en serviceaftale i slutningen af et år, får man 2 regninger kort efter hinanden. Som man så kan sidde i telefonen og diskutere med en uforstående medarbejder, der ikke kan se det logiske i, at man ikke har lyst til, at betale for et helt år 2 gange indenfor 2 måneder. Det tog et kvarter før medarbejderen tog sig sammen og flyttede betalingstidspunktet til oktober i stedet for januar. Men eftersom jeg endnu ikke har modtaget nogen skriftlig bekræftelse på det, har jeg ikke meget tillid til, at det rent faktisk er sket. Efter at have haft biokube i 2 måneder, må jeg sige, at jeg er meget skuffet og jeg vil ikke anbefale biokube til andre.

Positive oplevelser og anbefalinger

  1. Vi har haft en Biokube i snart 2 år. Anlægget har kørt upåklageligt i hele perioden. Ved at købe anlægget kom vi sandsynligvis kommunale krav om kloakering i forkøbet og har derved sparet en formue. Der er lidt brusen og boblen fra selve biokuben, så den skal ikke sættes for tæt på huset.

  2. Jeg har købt et minirenseanlæg hos Biokube, som jeg oplevede vanskeligheder med i starten. Men straks jeg henvendte mig kom de ud og rettede fejlen. Jeg er ydermere blevet kompenseret for ekstra udgifter til ekstra tømning og min garanti er forlænget. Anlægget fungere nu super fint – og jeg er meget tilfreds med servicen.

  3. Har haft Bio Kubes renseanlæg i omkring 10 år nu, og fuldt ud tilfreds. Det har aldrig været andet end almindelig vedligehold, der bliver udført af deres egne (flinke) servicefolk, og kan hermed klart anbefale produktet til andre.

  4. Vi fik installeret vores BioKube renseanlæg tilbage i 2004 og det har faktisk kørt upåklageligt i alle de år. Her i 2021 overvejer vi at få opdateret styringen, da der er sket meget udvikling de sidste 17 år og vi vil gerne fremtidssikre anlægget. Selvfølgelig er der vedligeholdelse, men vi har aldrig oplevet problemer med anlægget. Vi oplever god service fra både montører og kontoret og de er altid klar til at hjælpe, hvis man har et spørgsmål. Er du på udkig efter et mini renseanlæg, kan vi kun anbefale BioKube renseanlæg.

  5. Vi fik opsat en Biokube i 2019 og har været super glade for opsætning og service. Det er dejligt vi nu har et anlæg, som ikke forurener omgivelserne (vi bor omgivet af mose og småsøer).

  6. Jeg kontaktede Biokube en lørdag formiddag, idet mit minirensingsanlæg lod til at være defekt. Han guidede mig i telefonen til at fejlsøge. Han virkede utrolig kompetent og forklarede og beskrev rigtig fint. Vi fandt fejlen, og det havde ikke noget med minirensningsanlægget at gøre.

  7. Hurtig udrykning, sublim service, flink montør med styr på sagerne. Bare 110% i orden, det dur. Det var der mange andre som kan lære af.

  8. Når man vælger et mini rens, så er den vigtigste parameter naturligvis at det fungerer, og det holder.Jeg valgte at købe en Biokube, fordi at de har lavet mini rens i over 20 år. Var størst på markedet, og har 20 års proces garanti. Men det var jo også vigtigt for mig at driftsomkostningerne ikke stak af. Alle mini rens skal have en serviceaftale, og have lavet en årlig vandprøve. Jeg syntes at serviceaftalen fra Biokube var den mest gennemsigtige service aftale jeg så.Hos (Alle?) andre leverandører er det sådan at hvis anlægget ikke overholder rensekrav. Så skal kunden betale for en ny vandprøve (Typisk omkring 1000 kr.). Hvis noget er gået i stykker, og det er årsagen til den dårlige vandprøve. Så skal kunden også betale for fejlfinding og reparation.Hos Biokube skal man kun betale for den defekte del. Fejlfinding, reparation, og den nye vandprøve er gratis. Det er dejligt når nogen tror så meget på sit produkt, at de også tør stå med det økonomiske ansvar for det rent faktisk virker.

  9. Årligt service af vores Biokube.Som altid en super service, og selvfølgelig jordens flinkeste service montør… Topdollar herfra.

  10. Helt usædvanlig god service og engagement.

Konklusion

Biokube er en virksomhed, der deler vandene blandt brugerne. Mens nogle har haft negative oplevelser med produkterne og deres service, har andre været meget tilfredse og har haft anlæg, der har fungeret upåklageligt i mange år. Det er vigtigt at bemærke, at Biokube har været opmærksomme på negative anmeldelser og har taget skridt til at forbedre deres support og kundetilfredshed.

Hvis du overvejer at købe et mini-renseanlæg fra Biokube, kan det være en god idé at undersøge markedet nøje og læse om andres erfaringer for at kunne træffe en informeret beslutning. At kontakte virksomheden direkte og bede om yderligere information og præcisering af priser og service kan også være en god idé for at forstå, hvad man kan forvente.

Gennemgående positive temaer i kommentarer om Biokube

Korrekt installation og problemfri drift

Mange kommentarer fremhæver, at Biokube-anlægget er blevet korrekt installeret og har kørt problemfrit i mange år. Brugere har været tilfredse med anlæggets ydeevne og har oplevet minimal vedligeholdelse. De har været glade for at have et anlæg, der opfylder kommunale krav og samtidig sparer dem penge i forhold til kloakering.

God kundeservice og kompetente teknikere

Flere brugere har rost Biokube for deres gode kundeservice og kompetente teknikere. De har udtrykt tilfredshed med supportteamets evne til at løse problemer og reagere hurtigt på henvendelser. Brugere har også været glade for montørers professionalisme og viden.

Gennemsigtig og ansvarlig serviceaftale

En positiv kommentar nævnte, at Biokubes serviceaftale var den mest gennemsigtige sammenlignet med andre leverandører. Brugere har været tilfredse med, at Biokube kun opkræver for reparation af defekte dele og dækker fejlfinding og en ny vandprøve uden ekstra omkostninger. Dette har givet brugerne tryghed ved at vælge Biokube-anlægget.

Bekymring for støj og lugt

Nogle kommentarer har nævnt bekymring for støj og lugt fra Biokube-anlægget. Men trods disse udfordringer har kommentarerne også afsløret, at Biokube har iværksat effektive tiltag for at løse disse problemer og bringe tilfredsstillelse til kunderne.

Sparer omgivelserne og god miljøpraksis

Flere kommentarer har påpeget, at Biokube-anlægget er miljøvenligt og forhindrer forurening af omgivelserne. Brugere, der bor tæt på naturarealer såsom moser og søer, har været glade for at have en løsning, der beskytter det naturlige miljø.

Tilfredshed med opdateringer og fremtidssikring

En bruger nævnte, at de overvejer at opdatere styringssystemet i deres Biokube-anlæg efter 17 års drift for at følge med den seneste udvikling. Kommentaren udtrykte også tilfredshed med muligheden for at fremtidssikre anlægget. Andre brugere har også været glade for muligheden for at få opdateringer og forbedringer til deres anlæg.

Brugernes tillid til Biokubes produkt og service

Mange positive kommentarer har udtrykt en generel tillid til Biokube som en pålidelig leverandør af mini renselanlæg. Brugere har været glade for den overordnede ydeevne og kvalitet af Biokube-anlægget samt den pålidelighed og professionalisme, der er blevet vist over for dem som kunder.

Opfordring til at undgå andre dårlige erfaringer

Nogle positive kommentarer har udtrykt et ønske om at advare andre mod at vælge dårlige produkter eller leverandører. Brugere har delt deres positive oplevelser for at hjælpe andre med at undgå fejltagelser og træffe informerede beslutninger om mini renselanlæg.

Gennemgående temaer i negative kommentarer om Biokube

Høje omkostninger og uklarhed om prisen

Flere af kommentarerne nævner, at de var overraskede over de høje årlige omkostninger ved at vedligeholde deres Biokube-anlæg. Prisen på serviceaftalen og reparationer synes at være uklar for nogle kunder, og de føler sig frustrerede over manglende oplysninger. En kommentar nævner endda, at teknikeren var uforskammet og ikke gav ordentlige svar på spørgsmål om prisen.

Larm og dårlig lugt

En anden udbredt klage i kommentarerne er, at Biokube-anlægget genererer støj og lugtgener. Flere kunder nævner, at de kan høre plaskelyde og en konstant snurrelyd fra anlægget, hvilket er irriterende og forstyrrende. Der er også klager over dårlig lugt fra anlægget, selvom producenten hævder, at det skulle være lugtfrit.

Dårlig service

Nogle kunder udtrykker utilfredshed med den service, de har modtaget fra Biokube. En kommentar påpeger, at deres servicetekniker var uforskammet, og at supporten fra Biokube var langsom til at håndtere problemer. Der er også en klage over, at firmaet ikke støttede kunden, da en kloakmester pludselig forlangte en uventet høj pris.

Problemer med tekniske fejl

Enkelte kommentarer nævner konkrete tekniske problemer med Biokube-anlægget, såsom defekte ventiler og pumper, der førte til dårlig lugt. Nogle kunder fremhæver dog positivt, at Biokube har sendt teknikere ud for at rette fejl og kompenseret for ekstra udgifter.

Positiv oplevelse og tilfredshed

Trods de negative kommentarer er der også kunder, der er tilfredse med deres Biokube-anlæg og den service, de har modtaget. Nogle nævner, at anlægget har kørt upåklageligt i årevis og har sparet dem penge i forhold til kommunale krav om kloakering. Andre roser den hurtige og kompetente support og god service fra Biokube.

Opdatering fra utilfredshed til tilfredshed

En af kommentarerne fremhæver, at Biokube har imødekommet kritikken og fjernet grundlaget for utilfredsheden. Kunden giver nu udtryk for at være tilfreds efter at have fået problemerne løst og modtaget god service fra Biokube.

Selvom der er klager i kommentarerne, er det også værd at bemærke, at der er forskellige oplevelser og perspektiver fra kunderne. Nogle har haft positive oplevelser med Biokube-anlægget og den service, de har modtaget, mens andre har haft negative erfaringer med pris, lugt, larm og dårlig service. Det kan være en god idé at overveje disse forskellige perspektiver, når man træffer beslutninger om at købe et Biokube-anlæg.

Ofte stillede spørgsmål

Hvad er Biokube?

Biokube er en virksomhed der specialiserer sig i udvikling, produktion og installation af mini renseanlæg til spildevandsbehandling.

Hvordan er Biokubes kundeservice og support?

Det er blandet. Nogle kunder har oplevet en dårlig kundeservice og elendig support, hvorimod andre har beskrevet den som god, hurtig og sublim. Det virker til at der kan være variation i kvaliteten af supporten.

Hvilke problemer kan man opleve med Biokube anlægget?

Nogle kunder har nævnt at anlægget laver plaskelyde, har en konstant snurrelyd og lugter. Derudover har enkelte oplevet tekniske problemer, som f.eks. defekte ventiler og problemer med iltet returvand.

Hvordan reagerer Biokube på problemer med deres anlæg?

Biokube har reageret forskelligt på problemer med deres anlæg. Nogle kunder har oplevet en langsom respons, men så efterfølgende fået skiftet ventiler og styrring for at løse problemet. Andre har fået hurtig og kompetent hjælp til fejlsøgning og reparation. Det ser ud til at Biokube tager kundetilfredshed seriøst.

Hvad er prisen for at vedligeholde et Biokube anlæg?

Prisen for at vedligeholde et Biokube anlæg varierer. Nogle kunder har nævnt en årlig pris på 4-4500 kr., men de har ikke været i stand til at få oplyst hvad prisen dækker. Der har også været nævnt en prisstigning på service på 10% om året, hvilket enkelte kunder har fundet for meget.

Hvordan er Biokubes mini renseanlæg i forhold til støj?

Flere kunder har påpeget at Biokube anlægget kan være støjende. Der er nævnt plaskelyde, konstant snurrelyd og brusen og boblen fra selve biokuben. Det er blevet anbefalet at placere anlægget så langt væk fra huset som muligt for at mindske støjen.

Hvordan fungerer Biokubes serviceaftale?

Biokubes serviceaftale er beskrevet som gennemsigtig af en kunde. Ifølge denne kunde betaler man kun for den defekte del, mens fejlfinding, reparation og en ny vandprøve er gratis. Dette ansvar for at sikre at anlægget fungerer som det skal, giver denne kunde tillid til produktet.

Hvordan er Biokubes omdømme hos deres kunder?

Biokubes omdømme hos deres kunder er blandet. Nogle er meget tilfredse og anbefaler produktet og virksomheden, mens andre har haft dårlige oplevelser og fraråder at benytte Biokube.

Hvor lang tid har Biokube været i markedet for mini renseanlæg?

Biokube har været i markedet for mini renseanlæg i over 20 år ifølge en kunde. Det har også været nævnt at de har været størst på markedet og har 20 års procesgaranti.

Hvad sker der, hvis man ikke overholder rensekravene med et Biokube anlæg?

Hvis man ikke overholder rensekravene med et Biokube anlæg, kan man ifølge en kunde være ansvarlig for at betale for en ny vandprøve og for fejlfinding og reparation, hvis noget er gået i stykker og er årsagen til den dårlige vandprøve. De præcise vilkår kan variere, og det er vigtigt at læse og forstå serviceaftalen for at undgå uventede omkostninger.

Populære søgninger: biokube, biokube, biokube minirenseanlæg pris

Andre anmeldte virksomheder: BykarthiCleverAirbnbModerhusetmaiaTivoli CasinoSwedbankSeoul Koreansk B.B.Q.OptimalprintCafe CozyPOWER – TilstBikeinnNordic Hair ConceptBøje StudenterkørselWegener BilerTUNETANKEN A/Spaperdeluxe.dk TemashopC. Frohns Blomster & brugskunstDominos Pizza DanmarkNY FORMPlakatdyr.dkKorsholmPapirladenTjw TransportPARK StylingCBB MobilVedersø Klit BadehotelDIVAIN .COMBOGGARAGEN.DK – Online antikvariat Sushi NørregadeHørebilLundhilds tegnestueMywayBoostStretchFit™️Mad med mereSimbas Foder – en del af Petland ApSBone’s RestauranterDuolingoOMHUAbildkroDletCheckud Rejsekortbold.dk