Anmeldelser af Nordiccar
Ofte stillede spørgsmål
Hvordan har Nordiccars kunder oplevet deres service?
Kundernes oplevelser med Nordiccars service varierer. Nogle har været tilfredse med den gode og hurtige service, hvor medarbejderne har besvaret spørgsmål og været behjælpelige i hele processen. Andre har dog haft negative oplevelser med manglende kommunikation og opfølgning på aftaler, hvor Nordiccar ikke har svaret tilbage på henvendelser eller givet updates til potentielle kunder.
Hvordan har Nordiccar håndteret betalinger og lønudbetalinger?
Der er flere tilfælde, hvor Nordiccar er blevet beskyldt for ikke at betale regninger og lønudbetalinger. Et par anmeldelser nævner, at Nordiccar ikke har betalt for udført bilpleje eller udbetalt løn til medarbejdere. Der er også rapporter om Nordiccars betalingsstandsning og insolvens.
Hvordan er Nordiccar gået i konkurs? Og hvilke konsekvenser har det haft for deres kunder?
Opdateringer fra kunder har afsløret, at Nordiccar er gået konkurs. Mange af dem, der havde penge til gode hos Nordiccar, har mistet deres beløb og er nu nødt til at kontakte relevante instanser for at forsøge at få deres penge tilbage. Dette har skabt frustration og skuffelse blandt de berørte kunder, der føler, at de er blevet snydt.
Hvordan har Nordiacar annonceret biler, de ikke havde på lager?
Der er flere anmeldelser, der påpeger, at Nordiccar har reklameret med biler, de ikke havde på lager. Kunder har oplevet at blive lovet en bil, der var på vej, men Nordiccar har ikke svaret på henvendelser og tlf-opkald efterfølgende. Dette har skabt mistillid og skuffelse hos kunderne.
Hvordan har Nordiccar håndteret klager fra kunder?
Nordiccars håndtering af klager fra kunder er blevet kritiseret i flere anmeldelser. Flere kunder nævner, at de har forsøgt at kontakte Nordiccar via e-mail, telefon og chat, men at de ikke har modtaget svar eller respons. Dette har gjort, at nogle kunder har følt sig ignoreret og har fået en dårlig oplevelse.
Hvordan har Nordiccar leveret de bestilte biler til kunderne?
Der er forskellige oplevelser af, hvordan Nordiccar har leveret bestilte biler til kunderne. Nogle kunder har fået leveret biler til tiden og været tilfredse med processen, mens andre har oplevet forsinkelser, ændringer i bilmodeller og dårlig kommunikation vedrørende leveringsdatoer. Disse udfordringer har skabt frustration og skuffelse hos nogle kunder.
Hvordan har Nordiccar vurderet og prissat kundernes gamle biler?
Nordiccar ønsker at købe kundernes gamle biler som en del af handlen. Der er blandede oplevelser med vurdering og prisfastsættelse af kundernes gamle biler. Nogle kunder har været tilfredse med pris og betingelser, mens andre har følt, at de har fået en lavere pris end forventet eller ikke har modtaget en rimelig vurdering.
Hvordan har Nordiccar håndteret henvendelser fra potentielle kunder?
Der er flere anmeldelser, der nævner Nordiccars dårlige håndtering af henvendelser fra potentielle kunder. Flere kunder har oplevet, at Nordiccar enten ikke har svaret på henvendelser eller er blevet ignoreret efter at have sendt mails eller forsøgt at kontakte dem via telefon. Dette har givet et indtryk af dårlig service og manglende professionalisme.
Hvordan har Nordiccar reageret på kunders klager og problemer med bilerne?
Der er blandede oplevelser med, hvordan Nordiccar har reageret på kunders klager og problemer med bilerne. Nogle kunder nævner, at Nordiccar har været hurtige til at reagere og løse problemer, mens andre kunder har haft svært ved at få respons og løsninger på deres klager. Dette har påvirket kundernes oplevelse og tilfredshed.
Hvordan har Nordiccars leasingrådgivere hjulpet kunderne igennem leasingprocessen?
Der er positive oplevelser med Nordiccars leasingrådgivere, der har hjulpet kunderne igennem leasingprocessen. Flere kunder nævner, at de har fået god og smertefri rådgivning samt hjælp til at sælge deres gamle bil uden omkostninger. Leasingrådgiverne har ifølge kunderne bidraget til en god oplevelse og tilfredshed med processen.
Hvordan har Nordiccar håndteret klager om bilernes tilstand og reklamationer?
Flere kunder har oplevet problemer med bilernes tilstand og har forsøgt at klage til Nordiccar. Der er blandede oplevelser med, hvordan Nordiccar har håndteret disse klager. Nogle kunder nævner, at de har fået hjælp og rettet fejl og mangler, mens andre har haft svært ved at få en tilfredsstillende løsning på deres reklamationer.
Andre anmeldte virksomheder: TacOut • AutoMester – Østergaard Automobiler ApS • M-Clean Vinduespolering • Design Cykler • YouSee • Marineudstyr.dk • Halsnæs Ejendomsservice ApS • Nimara.dk • Wooltimo • Happy Family • Aarhus Osteopati • Dansk Limousine-center • Ryanair • Cafekik • Pandekage Huset • Fuglsang VVS A/S • Sigensgaard • Tivoli Friheden A/S • Classic Mustang • Fleggaard Auto • Weneverloseit • Vuffelivuf • Kaatsumassage • The Sneaker Store • Illuhair • Thai Wok • momondo • Amladcykler • by MnK • Fitnessformularen • Søgaards Bryghus • Cafeexpress • By Stine Winther • Ome TV • Promenaden Tivoli • Mortang Advokater • ECC • Kamisushi • BF-Anlæg • KBH TRAFIK • Berlingske • Sugarsite • Autobasen • Slotshotel • Sokkelund Cafe & Brasserie • dao • Louis Nielsen • BorderShop