Anmeldelser af KAB
Ofte stillede spørgsmål
Hvordan har KAB håndteret klager om farlige og ulovlige aktiviteter i deres lejeboliger?
Der har været tilfælde, hvor lejere har oplevet farlige og ulovlige aktiviteter fra andre beboere i KABs lejemål. Desværre har nogle kunder følt, at KAB ikke har taget deres klager alvorligt nok. En beboer har eksempelvis oplevet, at hendes 11-12 årige søn blev instrueret af en lejer til at skyde med en ulovlig hardball pistol fra tredje sal, hvilket er ulovligt og farligt. Selvom beboeren klagede til KAB, følte hun ikke, at der blev gjort tilstrækkeligt for at håndtere situationen. Desuden oplevede hun, at KAB-medarbejderen, hun talte med, ikke kunne love, at der ville blive gjort noget ved sagen, da de to beboere ikke var medlem af samme boligforening. Dette har skabt frustration og mistillid til KABs evne til at håndtere lignende sager.
Hvordan har KAB håndteret anonymitet i forbindelse med klager?
Nogle kunder har oplevet, at KAB har insisteret på at opretholde anonymitet ved klager, hvilket har givet anledning til spekulationer om, hvorfor dette er tilfældet. En beboer er blevet fortalt, at alle klager er anonyme på grund af tidligere hændelser, men dette svar har ført til tvivl om, hvorvidt KAB udfører deres arbejde tilfredsstillende. Kunden har endda oplevet, at adressen, hvor hændelsen med skyderiet fandt sted, blev registreret forkert på trods af gentagne oplysninger til KAB-medarbejderen. Denne oplevelse har skabt en følelse af, at KAB muligvis ikke udfører deres arbejde korrekt.
Hvilket niveau for undermålere har KAB ansat til at håndtere deres sager, og hvordan påvirker det kunderne?
Nogle kunder har udtrykt utilfredshed med det niveau af undermålere, der er ansat af KAB til at håndtere deres sager. En kunde omtaler dem som skrotbiks og oplyser, at de kun udfører billige midlertidige reparationer, der ikke løser problemerne på lang sigt. Dette har ført til gentagne skader og frustration for beboerne, da de oplever, at de samme problemer gentager sig. Kunden undrer sig også over, hvorfor KAB-medarbejderne ikke er i stand til at løse problemerne og føler, at deres inkompetence er en konsekvens af det interne bureaukrati hos KAB.
Hvordan har KAB håndteret tilbagebetaling af depositum?
Nogle kunder har haft negative oplevelser med KABs håndtering af tilbagebetaling af depositum. En kunde beskriver, at trods rengøring af lejligheden inden fraflytning, har KAB tilbageholdt en stor del af depositummet uden retmæssig grund. Kunden har også bemærket, at KAB tilsyneladende ignorerer rengøringen, der blev udført af et professionelt firma, og beholder pengene som en form for tyveri. Dette har skabt mistillid til KABs ærlighed og pålidelighed i forhold til pengehåndtering.
Hvordan har KAB håndteret vedligeholdelse af deres rækkehuse?
En kunde, der bor i et KAB-rækkehus, har påpeget flere vandskader, der gentagne gange ikke er blevet løst ordentligt af KAB. Dette har ført til frustration, da lappeløsningerne ikke har holdt, og de samme skader er vendt tilbage. Kunden omtaler KAB som inkompetente og kalder dem en meget træt udlejer. Dette tyder på, at KAB ikke formår at udføre tilfredsstillende vedligeholdelse af deres ejendomme, hvilket har resulteret i en beboer, der skriver, at de er meget trætte.
Hvordan har KAB håndteret tilmelding til deres boligsøgningssystem?
En kunde har delt sin oplevelse af at tilmelde sig KABs boligsøgningssystem. Kunden blev vejledt af KAB-medarbejdere til at melde sig som medlem og blev fortalt, at de ville få anciennitet efter tilmelding. Senere fik kunden at vide, at de skulle have valgt specifikke ventelister ved oprettelse og at de ikke ville få anciennitet grundet en fejl i informationen fra KAB. Dette har ført til skuffelse og en fornemmelse af, at KAB ikke tager ansvar for deres eget fejlinformering.
Hvordan har KAB håndteret svaretider og kundeservice?
Flere kunder har udtrykt frustration over KABs svartider og kundeservice. Nogle oplever, at det er svært at komme i kontakt med KAB via telefon, og når de endelig gør det, bliver der lagt på, eller de får svar fra medarbejdere, der ikke er til stede på kontoret. Andre kunder har oplevet arrogant og nedladende behandling fra medarbejdere, der ikke viser interesse for at løse kundens problemer eller besvare deres spørgsmål. Dette afspejler en generel dårlig oplevelse med KABs kundeservice.
Hvordan har KAB håndteret tildeling af boliger baseret på anciennitet?
Nogle kunder har udtrykt utilfredshed med KABs håndtering af tildeling af boliger baseret på anciennitet. En kunde har været skrevet op i 28 år og er kun blevet tilbudt en enkelt bolig i løbet af det sidste år, som dog blev givet til en anden. Kunden mener, at det er uacceptabelt at blive tilbudt så få lejemål med så lang anciennitet og føler sig snydt af KAB. Dette tyder på, at KAB ikke prioriterer medlemmer med lang anciennitet i tildelingen af deres boliger.
Hvordan har KAB håndteret tekniske problemer med deres hjemmeside og selvbetjeningssystem?
En kunde har givet udtryk for frustration over tekniske problemer på KABs hjemmeside og selvbetjeningssystem. Kunden nævner, at hjemmesiden er langsom, og det er vanskeligt og tidskrævende at tilføje eller fjerne boligønsker. Ydermere nævner kunden, at det tager lang tid at behandle ønskerne på grund af manglende kapacitet eller systemnedbrud. Kunden forventer, at KABs systemer fungerer bedre for at sikre en mere problemfri brugeroplevelse.
Hvordan har KAB håndteret akutte skader og vedligeholdelse af lejligheder?
En kunde har haft en negativ oplevelse med KABs håndtering af akutte skader i deres lejlighed. Kunden oplevede, at deres toilet løb voldsomt, men KAB krævede, at kunden selv lukkede for vandet og først kontaktede dem på næstkommende hverdag. Dette blev dog gjort umuligt, da toiletet var bygget ind i væggen. Kunden føler, at KAB ikke havde opdateret deres procedurer i forhold til de nye installationskrav og teknologier, hvilket førte til en potentiel vandkatastrofe og en stor regning. Dette tyder på, at KAB ikke har været opmærksomme på de tekniske ændringer i deres lejemål.
Hvordan har KAB håndteret udlejning af erhvervslejemål inden for fastsatte tidsrammer?
En kunde har været utilfreds med KABs håndtering af udlejning af erhvervslejemål og manglende vished om de nøjagtige datoer for tilgængelighed. Kunden blev fortalt, at de kunne leje et erhvervslejemål fra den 1. april, men hvornår lejeren opsagde lejemålet var uvist. Kunden blev frustreret, da KAB ikke kunne oplyse, hvornår lejemålet ville være klar til fremvisning, og blev derfor tvunget til at vente i op til seks måneder på at flytte ind. Dette tyder på, at KAB ikke er i stand til at give klare og præcise oplysninger om erhvervslejemål, hvilket kan være problematisk for lejere.
Populære søgninger: kab trustpilot, www kab bolig dk, kab lejebolig, kab lejebolig, www kab dk, www kab dk, kab københavn, akb dk, kab bolig selvbetjening dk, kab boligselskab, kab boligselskab, kab venteliste, kab venteliste, kabbolig, kab dk, www.kab-bolig.dk, akb bolig, kab.dk, kab bolig, kab-bolig, kab bolig, kab-bolig, kab bolig kontakt, akb bolig, kontakt kab, kab intern venteliste, kab lyngby, kab kontakt, kab roskilde, kab den røde tråd, kab intern venteliste, kab akut bolig, kontakt kab, s.dk ventetid, den røde tråd kab, kab frederiksberg, kab bolig kontakt, almen bolig københavn kort ventetid, boligselskabet akb, boligselskab københavn kort ventetid, skriv dig op til lejlighed københavn, skriv op til lejlighed københavn, boling dk
Andre anmeldte virksomheder: Sushiart • PP Professional paint • Kokken & Jomfruen • Estate Mæglerne • Revisorfirmaet Lysehøj ApS • CykelKram • Vildmedvin • vaerftet-struer.dk • 3byggetilbud.dk • BilBasen • Baisikeli • Guld & rod • Fluer.dk • Euroincasso • Monta • The Sneaker Store • Topdanmark • Fashionbystrand • HTC Biler Hadsten • Ecoparcel.eu • Bango • Fire Hjul Biludlejning • 2blind2c • Fumoaalborg • Dream-bikes.dk • XL-BYG – XL-BYG Tømmergaarden Viborg A/S • Saycoffee • Kettlebellshop • Gl. Skovridergaard Hotel og konferencecenter • thefoldie.dk • Telerepair.dk • Guzen • Handelsbanken Danmark • Lotto24.dk • ShopBetter™ • VUF – Voksen Uddannelsescenter Frederiksberg • Sokkelund Cafe & Brasserie • Kurt Jeppson • Oestjyskbolig • POWER – Viby J • TDC NET • Ejendomskreditselskabet Fairkredit A/S • Daek365 • Concept Biler, BMW og MINI i Næstved • Limfjords Camping & Vandland • Feed Bistro